



دهان شویه میسویک
دهان شویه میسویک
⁉️ چرا باید از دهان شویه استفاده کنیم :
. باکتری های داخل دهان رو از بین میبره
. فضای داخل دهان تمیز میشه
. بوی بد دهان از بین میره
. از پوسیدگی دندان جلوگیری میکنه
مدل Anti planque ( آبی ) : 🩵
قدرت تمیزکنندگی بالا
ضد حساسیت
سفید کننده و درخشان کننده
ضدعفونی کننده
جلوگیری از رشد باکتری
پاک کنندگی بالا
از بین برنده پلاک
جلوگیری از خونریزی و التهاب دهان
مدل Total care ( بنفش ) : 💜
خاصیت سفیدکنندگی بالا
مناسب برای دندانهای حساس
دارای خاصیت کاهش حساسیت دندان
حاوی عصاره اکالیپتوس، گل بابونه و گیاه مسواک
مناسب برای استفاده روزانه
خوشبو کننده دهان
محافظت کامل از حفرههای دهان
ضد پلاک
الکل ندارد
طریقه مصرف :
روزی ۲ بار بعد از مسواک زدن به مدت
۳۰ ثانیه داخل دهان بچرخانید .
نکته : بعد از استفاده از دهانشویه به مدت نیم
ساعت نباید دهانتون رو بشورید یا چیزی بخورید .
حجم : 200Mil